Soferii se concentreaza asupra calatoriei iar Michelin asupra sigurantei
16 martie – 30 aprilie: Michelin invită consumatorii să participe la sesiuni de condus online şi off-line şi oferă premii special.

Consumatorii îşi doresc ca anvelopele să ofere performanţe excelente în ceea ce priveşte siguranţa, longevitatea, economia de carburant şi confortul în deplasare, iar Michelin este perfect conştient de acest lucru. Cu MICHELIN Total Performance, o strategie bazată pe inovaţie, Michelin se asigură că utilizatorii finali nu vor fi puşi în situaţia să aleagă între performanţele uneori contradictorii ale anvelopelor.

Pe 16 martie, Michelin lansează o aplicaţie online care susţine conceptual MICHELIN Total Performance. Consumatorii sunt invitaţi să participe la o călătorie virtual în cadrul căreia se pot convinge de beneficiile anvelopelor Michelin în ceea ce priveşte siguranţa, longevitatea şi economia de carburant. Participanţii pot accesa www.performanta.michelin.ro pentru a juca  “Road Trip”, un joc în urma căruia pot câştiga săptămânal cadouri utile sau pot câştiga chiar premiul cel mare, o excursie pentru trei persoane.

În lumea reală, anvelopele Michelin permit şoferilor să se deplaseze în condiţii de siguranţă, pe toate tipurile de vreme. În perioada 16 martie - 30 aprilie, Michelin le oferă şoferilor un voucher de carburant în valoare de 100 lei la achiziţionarea a patru anvelope Michelin pentru turisme cu dimensiunea aflată între13’’-16’’ sau un voucher de carburant în valoare de 200 lei pentru 4 anvelope cu dimensiunea 17’’-23’ achiziţionate în aceeaşi perioadă.

Sursa: Irina Dragan, PR Manager Michelin
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii