Noua generatie i20 R5 va concura in premiera in WRC2 la Turul Corsicii, Raliul Frantei, in perioada 29 septembrie – 2 octombrie.

Noua generatie i20 R5
Noua generatie i20 R5 va debuta in WRC2 la Turul Corsicii, Raliul Frantei, trei modele fiind inscrise in etapa a zecea din Campionatul Mondial de Raliuri FIA (WRC).
Stéphane Sarrazin si Fabio Andolfi sunt pilotii primelor doua unitati livrate clientilor de catre Hyundai Motorsport.
Kevin Abbring si Seb Marshall vor concura cu cel de-al treilea autovehicul i20 R5.

Noua generatie i20 R5 va concura in premiera in WRC2 la Turul Corsicii, Raliul Frantei, in perioada 29 septembrie – 2 octombrie. La startul celei de-a zecea etape a Campionatului Mondial FIA (WRC) se vor afla trei modele i20 R5, aceasta faza facand parte din procesul de omologare a noului autovehicul.

Doua dintre cele trei masini au fost inscrise de primele echipe private care au achizitionat un model din noua generatie i20 R5, cea de-a treia fiind pilotata de un echipaj Hyundai Motorsport. Stéphane Sarrazin si Jacques-Julien Renucci au castigat in trecut acest raliu, Turul Corsicii reprezentand prima participare din sezonul 2016. Sarrazin, pilot in Campionatul Mondial de Anduranta si in Formula E, a incheiat competitia din Corsica, din anul 2015, pe pozitia a noua in clasamentul general.

Cea de-a doua echipa este formata din Fabio Andolfi si copilotul sau, Manuel Fenoli. Prezenta in Turul Corsicii reprezinta o premiera, autovehiculul pilotat fiind pregatit de HMI si ACI Team Italia. Andolfi se afla pe locul al patrulea in clasamentul general din WRC3.

In plus, Kevin Abbring si Seb Marshall vor concura cu cel de-al treilea model i20 R5, participand in culorile Hyundai Motorsport. Abbring a facut parte din intreg procesul de dezvoltare al noii generatii, olandezul parcurgand peste 5.000 de km de teste in ultimele sapte luni.

“Debutul noii generatii i20 R5 reprezinta un eveniment important pentru Hyundai Motorsport. In cadrul acestei etape vom participa cu sase masini. Pentru prima data vom fi prezenti la o alta categorie din WRC si sunt sigur ca proiectul R5 va fi o reusita. Asteptam omologarea finala a autovehiculului”, a declarat Michel Nandan, directorul echipei.  

“Verificam inca din luna ianuarie noul i20 R5, insa adevaratul test este cel din Corsica. Stim ca succesul proiectului depinde de performantele masinii pe probele speciale, motiv pentru care dorim un rezultat bun inca de la debut. Obiectivele echipei sunt demonstrarea potentialului modelului, precum si nivelul de sustinere pe care Hyundai Motorsport il ofera clientilor sai”, a mentionat Andrea Adamo, directorul Departamentului Clienti Hyundai Motorsport.

Kevin Abbring si Seb Marshall sunt la a treia prezenta consecutiva in Turul Corsicii, dar la prima cu noua generatie i20 R5.

“Corsica reprezinta una dintre cele mai dificile competitii ale sezonului. Ne dorim un rezultat bun, mai ales ca intreaga echipa asteapta cu nerabdare debutul noului i20 R5”, a adaugat Kevin Abbring.

Etapa Turul Corsicii, Raliul Frantei, inregistreaza o lungime de 390 kilometri, fiind una dintre cele mai lungi probe din WRC.

Sursa: Hyundai Auto Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii