Suzuki Ignis
Suzuki vine cu două noutăți importante la Salonul Auto de la Paris. Prima este prezentarea în premieră europeană a noului crossover compact IGNIS, un model care combină un design exterior stilat cu funcționalități versatile, iar a doua noutate este direcția de dezvoltare a tehnologiilor 4x4 ALLGRIP.

Suzuki expune la Paris și noul SX4, model care a intrat în producție în uzina din Ungaria în luna iunie și care este disponibil și în România începând cu luna septembrie a acestui an.

VÂNZĂRILE SUZUKI ÎN 2016
La nivel global, Suzuki a comercializat în perioada ianuarie – iulie 2016 un număr total de 1.650.000 de unități, în ușoară scădere față de perioada similară a anului trecut, în special datorită scăderii pe unele piețe din Asia.

Pe piața europeană, vânzarea de autovehicule a avut un trend pozitiv. Vânzările pentru ultimul an fiscal au atins 207.000 de unități, ceea ce înseamnă o creștere de 6,2% de la un an la altul. Obiectivul pentru anul fiscal curent este de 232.000 de unități, ceea ce reprezintă o creștere cu 12% față de anul anterior.

Chiar dacă este un obiectiv ambițios, vânzările Suzuki sunt conform planului. În perioada ianuarie – iulie 2016, Suzuki a comercializat 133.000 de unități, ceea ce înseamnă o creștere cu 13% față de perioada similară a anului trecut. Modelul Vitara a înregistrat cele mai mari vânzări pentru Suzuki pe piața europeană.

SISTEMUL ALLGRIP
Suzuki a depus toate eforturile pentru a-și perfecționa tehnologia 4x4 de la lansarea modelului LJ10, primul vechicul japonez din categoria mini cu tracțiune integrală, propunând modele 4x4 pentru o gamă largă de clienți, cu stiluri de viață variate, capabile să ruleze în condiții diverse și să se adapteze diferitelor activități.

După numeroase reușite în direcția dezvoltării tehnologiilor 4x4, Suzuki a decis să le reunească sub denumirea ALLGRIP pentru a le evidenția valoarea în fața unui public larg, incluzând categoriile:

ALLGRIP AUTO, sistemul 4x4 oferă șoferului liniște și confort în fiecare zi, dar și în condiții de carosabil acoperit de polei sau zăpada.

ALLGRIP SELECT, sistemul 4x4 electronic dezvoltat de Suzuki oferă plăcere la volan, liniște și un consum eficient de carburant, permițând șoferului să aleagă între 4 moduri de condus (auto, sport, snow si lock), în funcție de suprafața de rulare și de condițiile de drum.

ALLGRIP PRO oferă capacități off-road pentru a răspunde spiritului aventurier al șoferilor, permițând acestora să depășească limitele și să exploreze necunoscutul, cu un sistem de tracțiune integrală cu angrenaj reductor.

NOUL SUZUKI IGNIS
Suzuki are o tradiţie în dezvoltarea de maşini compacte, unele dintre elementele caracteristice mărcii regăsindu-se pe noul Ignis. Designul exterior minimalist se caracterizează prin prospețime, iar elementele clasice Suzuki sunt uşor de identificat.
O serie de tehnologii noi, inclusiv o platformă mai rigidă şi uşoară, sistemul SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki), plus motorul 1.2 DUALJET sunt disponibile pe noul Ignis, ceea ce oferă un consum redus de combustibil, fără a face vreun compromis în ceea ce priveşte performanţele tehnice ale noului model.

Sistemul SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) este un sistem hibrid de tip “mild” dezvoltat de Suzuki care utilizează un starter generator integrat (ISG – integrated starter generator), un motor electric și un pachet de baterii lithium-ion. Acest sistem este optimizat pentru folosirea pe un model compact împreună cu motoarele DUALJET, ceea ce duce la un consum și mai redus de combustibil.

În Europa, noul Suzuki Ignis va fi disponibil la vânzare începând din luna ianuarie 2017.

NOUL SUZUKI SX4
Designul noului SX4 este cel al unui crossover ajuns la maturitate. Partea din față a fost modificată substanțial și oferă un plus de masculinitate. Grila radiatorului și designul farurilor se completează perfect și scot în evidență noua linie de design a modelului, una foarte puternică și dinamică.

Noul SX4 este disponibil cu trei variante de motorizare, două pe benzină (1,0 l Boosterjet, 1,4 l Boosterjet) și una diesel (1,6 DDIS).

Noul SX4 este deja disponibil rețeaua de dealeri Suzuki din România.

STRATEGIA ÎN EUROPA
Conform planului de management pe termen mediu anunțat anul trecut, obiectivul de vânzări pentru Europa în 2019 este de 280.000 de unități, iar pentru a-l atinge, Suzuki intenționează să lanseze mai mult de un model pe an pe piața din Europa.

Suzuki se va concentra și pe dezvoltarea sistemului hibrid de tip „mild” SHVS și echiparea modelelor disponibile pe piața europeană cu acesta. Această tehnologie se adresează unui grup variat de clienți și corespunde strategiei Suzuki în ceea ce privește dezvoltarea tehnologică din următorii ani.

Sistemul SHVS este componenta principală pentru ca Suzuki să reducă emisiile de noxe, dar și consumul de combustibil pe modelele din noua generație.

Sursa: Berti Panaiot, National Communication Manager
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii