Noul IGNIS, prezentat în premieră europeană la Paris în 2016, confirmă experiența Suzuki în dezvoltarea de mașini compacte, fiind recompensat cu distincția “Best City Car” la gala premiilor AUTOpro.

Suzuki Ignis
Noul IGNIS, prezentat în premieră europeană la Paris în 2016, confirmă experiența Suzuki în dezvoltarea de mașini compacte, fiind recompensat cu distincția “Best City Car” la gala premiilor AUTOpro. În cadrul aceleiași ceremonii, Alin Radu, director general Suzuki România, a primit premiul de “Manager of The Year” în industria auto.

Cu un designul exterior minimalist care combină elemente clasice Suzuki, noul IGNIS s-a remarcat deja la nivel internațional printr-o serie de premii pentru design, calitate și siguranță (5 stele la testele Euro NCAP).

Pe plan local, noul Ignis, disponibil din martie și pe piața din Romănia, a primit distincția “Best City Car” la gala premiilor AUTOpro, confirmând astfel calitățile modelului compact produs de Suzuki.

Suzuki IGNIS este un nou tip de mini crossover, un model elegant şi funcţional, care se adaptează nevoilor cotidiene, dar şi activităţilor outdoor. IGNIS beneficiază de un design exterior simplu, dar impresionant, şi de un interior ce denotă noutate şi calitate. Dimensiunile compacte, performanţele rutiere impresionante, echipamentele avansate de siguranţă și plăcerea de a conduce sunt motivele pentru care Suzuki IGNIS a primit premiul “Best City Car” la gala organizată de revista AUTOpro, unde au fost recompensate cele mai importante realizări ale industriei auto la nivel național și internațional precum și personalități din România.

În cadrul aceluiași eveniment, Alin Radu, director general Suzuki România, a primit premiul de “Manager of The Year” în industria auto, după ce Suzuki România a avut în 2016 un trend ascendent în ceea ce priveşte vânzările şi a reuşit să îşi extindă şi reţeaua de dealeri cu încă trei puncte noi în oraşe importante din centrul şi nordul ţării, plus încă un dealer în Bucureşti.

Dacă în 2015 creşterea faţă de anul anterior a fost de 31%, în 2016, Suzuki România a înregistrat o creştere de 76% în ceea ce priveşte numărul de unităţi comercializate, ajungând la un total de 1.995.

Alin Radu, director general Suzuki România: “Rezultatele extraordinare obținute anul trecut sunt datorate echipei de oameni minunați de la Suzuki România. Faptul că avem o cotă de piață dublă față de media europeană, într-o piață atât de competitivă și atipică, cum este România, ne dă speranțe și încrederea că, în orice situație, poți avea rezultate peste așteptări. Credem cu tărie că șoferii unui automobil Suzuki sunt mai fericiți decât orice alți șoferi. Pentru asta depunem toate eforturile posibile. Suzuki România înaintează la viteză maximă pe un drum extrem de aglomerat, cu competitori puternici și clienți pe care nu poți să-i convingi ușor. Dar toate acestea ne-au făcut să fim mai buni și să cerem mai mult de la orice. Să cerem mai mult de la partenerii noștri, de la compania mamă și, nu în ultimul rând, de la noi înșine.”

Sursa: Berti Panaiot, National Communication Manager
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii