Skoda Superb Design Sketch
Noile detalii de design şi dotări tehnice amplifică rafinamentul navei-amiral a mărcii ŠKODA.
Modelul SUPERB revizuit va fi lansat în luna mai, la Bratislava, în cadrul Campionatului Mondial de Hochei IIHF.
ŠKODA este sponsorul Campionatului Mondial încă din 1993, dar foloseşte acum în premieră acest eveniment pentru prezentare unui produs nou.

ŠKODA a dezvăluit o schiţă de design a facelift-ului SUPERB, prezentând astfel în premieră primele detalii ale modelului revizuit. Premiera mondială a facelift-ului familiei SUPERB va avea loc în capitala Slovaciei, la Bratislava, în luna mai, în cadrul Campionatului Mondial de Hochei IIHF 2019. ŠKODA este sponsorul principal al Campionatului Mondial încă din 1993, adică de 27 de ani, dar foloseşte acest eveniment internaţional acum în premieră pentru lansarea unui model auto.

Schiţa de design a noii ŠKODA SUPERB prezintă faruri cu forme precise, proiectoare de ceaţă distinctive, precum şi grila radiatorului specifică modelelor ŠKODA. Înscrisul ŠKODA din spate înlocuieşte emblema mărcii şi reprezintă o premieră pentru modelul SUPERB. Fiind nava-amiral a mărcii ŠKODA, modelul cu o istorie ce a început în anii 30 prezintă mereu cele mai noi inovaţii ale mărcii în domeniul designului şi al tehnologiei, dar şi al utilităţii practice. Modelul de top rafinat conferă substanţă aspiraţiilor mărcii ŠKODA de a oferi autovehicule cu cel mai ridicat grad de calitate, care să le asigure clienţilor spaţiu generos şi numeroase dotări din segmentele superioare ale pieţei.

Modelul de top cu istorie îndelungată
Povestea SUPERB, începe în anul 1934, cu modelul SUPERB originar, produs la unitatea de fabricaţie din Mladá Boleslav. Începând cu 1947, nava-amiral a mărcii a fost primul model produs de ŠKODA la fabrica sa din Kvasiny. Denumirea SUPERB provine din latinescul „superbus”, care înseamnă excepţional, excelent sau extraordinar. După o pauză de peste 50 de ani, modelul modern ŠKODA SUPERB şi-a însuşit din nou toate aceste calităţi, revenind pe piaţă în 2001. SUPERB în versiunea sa modernă se află acum la a treia generaţie şi a devenit la fel de popular în rândurile familiilor şi ale clienţilor persoane fizice, cât şi în cele ale companiilor, fiind o maşină confortabilă de business şi de flotă. În aprilie 2017, a treia generaţie a navei-amiral a mărcii ŠKODA a sărbătorit 1 milion de maşini produse. Pe ŠKODA Storyboard veţi găsi o prezentare interesantă a generaţiilor anterioare ale modelului SUPERB.

Sponsorul principal de cursă lungă
Fiind un sport dinamic, fascinant şi pragmatic, hocheiul pe gheață se potriveşte perfect producătorului auto ceh şi reprezintă, alături de ciclism, pilonul principal al strategiei de sponsorizare a mărcii ŠKODA. Producătorul de automobile este încă din 1993 sponsorul principal şi partenerul auto al Campionatul Mondial de Hochei IIHF. De fapt, marca a fost încă din 1992 partenerul auto oficial al rundelor finalei Campionatului Mondial, care au avut loc în Praga şi Bratislava. Acum, în capitala Slovaciei, marca îşi completează activitatea în domeniu folosind în premieră a această scenă internaţională pentru o lansare de model.

Fiind sponsorul principal al Campionatul Mondial de Hochei de 27 de ani, marca deţine recordul în privinţa celei mai îndelungate sponsorizări din istoria campionatelor mondiale sportive.

Sursa: Patricia Zegreanu, Marketing &Communication Manager Škoda
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii