ŠKODA parcurge anul 2014 în forță. Din ianuarie și până în noiembrie 2014, producătorul ceh de automobile a livrat 955.300 de unități în lumea întreagă – mai mult cu 34.500 de unități decât în tot anul 2013 și cu 16.100 mai mult decât în 2012 – fostul an-record.

Cea mai buna luna noiembrie din istoria Skoda
955.300 de unități vândute până la sfârșitul lunii noiembrie; 920.800 pe tot parcursul anului 2013.
Cea mai bună  lună noiembrie: 90.200 de unități livrate (o creștere de 10,1%).
China: o creștere de 46,9%; Octavia cu un plus de 112,4%.
Vahland: "Am depăşit pragul de un milion de automobile ŠKODA".

ŠKODA parcurge anul 2014 în forță. Din ianuarie și până în noiembrie 2014, producătorul ceh de automobile a livrat 955.300 de unități în lumea întreagă – mai mult cu 34.500 de unități decât în tot anul 2013 și cu 16.100 mai mult decât în 2012 – fostul an-record. Livrările ŠKODA din noiembrie au crescut cu 10,1%, ajungând la 90.200 de unități. A fost cea mai bună lună noiembrie de până acum, din întreaga istorie a mărcii, iar piața din China a fost un puternic aliat în aceasta creștere. Vânzările din această țară au crescut cu 46,9% în noiembrie 2014, comparativ cu aceeași lună a anului anterior.

”ŠKODA va înregistra un nou record de vânzări în acest an. Cu rezultatele favorabile din noiembrie, n-am asigurat şi recordul anual”, a declarat Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. ”Să fabricăm și să vindem un milion de automobile ŠKODA pentru prima dată pe parcursul unui an este o etapă importantă pentru marca noastră și este un motiv de mândrie pentru întreaga echipă.”

La baza acestui succes stă ofensiva modelelor, prin intermediul căreia compania continuă să câștige noi grupuri de consumatori. Noua ŠKODA Fabia este pe primele piețe europene de la mijlocul lunii noiembrie, iar noua ŠKODA Fabia Combi va ajunge la distribuitori la începutul anului 2015. Ambele versiuni de caroserie prezintă un design expresiv, funcționalitate maximă, un consum redus de combustibil și tehnologie inovatoare similară celei din clasele superioare de autovehicule.

În Europa de Vest, ŠKODA a înregistrat 33.000 de livrări în luna noiembrie a acestui an (noiembrie 2013: 34.000). După primele 11 luni, cota de piață pentru ŠKODA a crescut la 3,4% (ianuarie-noiembrie 2013: 3,2%). Pe cea mai puternică piață europeană, cea din Germania, ŠKODA a livrat 12.100 de automobile în luna noiembrie 2014 (noiembrie 2013: 12.300). În Marea Britanie au fost vândute 5.600 de unități, reprezentând o creștere de 0,3% comparativ cu luna noiembrie a anului trecut. Producătorul ceh a înregistrat o creștere de două cifre în luna noiembrie în Spania (1.400 de unități; o creștere de 12,1%), Belgia (1.500 automobile; o creștere de 17,5%), Italia (1.300 autovehicule; o creștere de 30,4%) și Portugalia (200 de unități; o creștere de 37,5%).

În Europa de Est, inclusiv în Rusia, livrările ŠKODA către clienți s-au menținut la 10.600 de autovehicule (noiembrie 2013: 11.300). După primele 11 luni ale anului, cota de piață a crescut la 4,4% (ianuarie – noiembrie 2013: 3,9%). În Rusia au fost vândute 7.600 de unități, reprezentând o creștere de 2,9% față de noiembrie 2013. Cota de piață în Rusia a ajuns la 3,8% în luna noiembrie a acestui an (ianuarie – noiembrie 2013: 3,4%). ŠKODA a înregistrat o creștere de două cifre și în România (800 de automobile; creștere de 37,0%), și Bulgaria (200 de unități; creștere de 10,7%).

În Europa Centrală, ŠKODA a livrat 12.800 de automobile în noiembrie, reprezentând o creștere de 1,6% față de noiembrie 2013. După primele 11 luni, cota de piață a crescut la peste 20% (20,2%), rezultatul din aceeași perioadă a anului 2013 fiind de 19,1%. Pe piața de provenienţă, Republica Cehă, vânzările mărcii au crescut cu 10%, ajungând la 6.500 de unități pănă la sfârșitul lunii noiembrie (noiembrie 2013: 5.900). În Slovenia vânzările au crescut cu 3,1%.

ŠKODA se află într-o formă excelentă în China – cea mai puternică piață din lume pentru producătorul ceh. În noiembrie, vănzările companiei au crescut cu 46,9%, ajungând la 26.800 de autovehicule (noiembrie 2013: 18.200). Pe tot parcursul acestui an, ŠKODA a vândut 250.600 de unități pe piața chineză – mai mult decât oricând până acum, pe parcursul unui an calendaristic. Cel mai vândut model în luna noiembrie, și care a înregistrat o creștere de 112,4%, a fost noua ŠKODA Octavia, introdusă pe piața din China în vara acestui an.

În Turcia, ŠKODA a vândut mai multe modele în această luna noiembrie decât în oricare altă lună de până acum: 1.800 de unități (o creștere de 21,6%). Marca a atins al treilea cel mai bun rezultat lunar de vânzări în Israel, cu o creștere a livrărilor de 23,3%, la 1.600 de automobile (noiembrie 2013: 1.300). În India, ŠKODA a înregistrat 1.200 de livrări la clienți în această lună noiembrie (noiembrie 2013: 1.600).

Livrările ŠKODA la clienți în luna noiembrie 2014 (în unități, valori rotunjite, în funcție de model; +/- în procente, comparativ cu noiembrie 2013):
  • ŠKODA Octavia (36.400; +18,2%)
  • ŠKODA Rapid (19.000; +30,5%)
  • ŠKODA Fabia (12.600; -13,0%)
  • ŠKODA Yeti (8.700; -1,3%)
  • ŠKODA Superb (7.300; +3,0%)
  • ŠKODA Roomster (2.700; -6,5%)
  • ŠKODA Citigo (Comercializată doar în Europa: 3,400; +4,8%)
Sursa: Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager Skoda
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii