Şofer prin România cu noul Opel Antara.

Noile sisteme de propulsie, eficiente şi dinamice, duc Antara pe drumurile ţării spre cele mai frumoase locuri propuse de români.
Şasiul îmbunătăţit, cu reglaj fin activ, asigură o călătorie plăcută şi interesantă.

Bucureşti.  Două modele Opel Antara, o motorizare diesel şi una pe benzină, ambele cu sistem de tracţiune integrală controlat electronic, pornesc să identifice dintre oraşele şi traseele propuse în cadrul competiţiei „Şofer prin România cu noul Opel Antara” pe cele care pot concura la titlul de cel mai frumos loc unde se poate ajunge cu maşina.
Cu un design exterior evidenţiat, şasiu cu un nou reglaj şi prin interiorul actualizat, modelul Opel Antara reuneşte în 2011 agilitatea sportivă off-road cu funcţionalitatea şi, totodată, farmecul urban. Aceste calităţi l-au recomandat drept cel mai bun partener într-o astfel de călătorie, de peste 3.000 km, pe drumurile României.

Motorul diesel 2.2 CDTI de 135 kW/184 CP care pune în mişcare una dintre cele două maşini reprezintă vârful de gamă (cuplu maxim 400 Nm), şi este inclus în dotarea standard pentru variantele cu tracţiune integrală. Disponibil împreună cu ambele versiuni de transmisie, impresionează prin performanţe excelente la condus (accelerare de la zero la 100 km/h în 9,6 secunde; viteză maximă 200 km/h). În acelaşi timp, acest motor se mândreşte cu un nivel înalt de economie şi cu un caracter ecologic, având un consum de carburant de 6,6 l/100 km şi atingând un nivel de emisii de COde 175 g/km).
Ca alternativă la motoarele diesel este oferită unitatea 2.4 ECOTEC pe benzină. Aceasta dotează celălalt model care porneşte în expediţia prin România şi dezvoltă 123 kW/167 CP şi un cuplu maxim de 230 Nm, fiind disponibilă cu tracţiune pe puntea faţă şi transmisie manuală sau cu tracţiune integrală şi cu o cutie de viteze manuală sau automată. Asigurând o accelerare de la zero la 100 km/h în 10,5 secunde, o viteză maximă de 190 km/h, un consum de carburant de 8,8 l/km şi nivelul de emisii de CO2 de 206 g/km (versiunea cu tracţiune pe puntea faţă cu transmisie manuală), nu lasă şoferului nimic de dorit.
Cele două maşini pornesc pe 6 aprilie să găsească cele mai frumoase locuri unde merită să mergi cu maşina. În acest scop, fiecare dintre ele va urma o direcţie, vestul, respectiv estul ţării, ghidându-se însă după propunerile făcute de participanţii înscrişi pe site-ul competiţiei, www.soferprinromania.ro. După ce se vor documenta timp de 10 zile despre cele mai apreciate locuri, cele două modele Opel Antara vor urmări votul publicului ce va determina cel mai apreciat pesisaj.
Noutăţila aduse de Antara în 2011
Gama de motoare complet reprelucrate, compusă din două unităţi diesel şi o variantă pe benzină, garantează obţinerea unor performanţe îmbunătăţite la rulare, cu un nivel de consum şi de emisii redus considerabil. Cele două transmisii disponibile, o variantă manuală cu şase trepte de viteză şi una automată, au fost şi ele supuse unor modificări complete.
Sistemul de tracţiune integrală controlat electronic cu care este echipat modelul Opel Antara îmbină avantajele unei tracţiuni pe puntea faţă, precum consumul redus de carburant, cu beneficiile unei tracţiuni integrale. În timp ce motorul îşi transmite puterea în general către roţile din faţă, condiţiile generale de condus sunt monitorizate continuu de sistemele electronice de control care distribuie puterea în funcţie de necesar.
Îmbunătăţirile aduse şasiului şi sistemelor de siguranţă activă includ dezvoltarea sistemului ABS şi includerea în dotarea standard a sistemului de asistare la pornirea în rampă (HSA).
Designul evidenţiat al noului Opel Antara include o grilă faţă actualizată cu ramă cromată, bara transversală cromată caracteristică mărcii şi o siglă Opel îndrăzneaţă. Acest crossover şic se mai poate mândri cu proiectoare de ceaţă noi, cu lumini spate cu un design grafic nou şi cu un panou de protecţie distinctiv pentru zonele inferioare din faţă şi din spate. Habitaclul modernizat vine cu o consola centrală redesenată şi soluţii suplimentare de depozitare.
Un competitor puternic în segmentul european de modele SUV din clasă medie
Datorită aspectului său atrăgător, a liniei de motoare avansate, şasiului cu reglaj activ şi a habitaclului de înaltă clasă, modelul Opel Antara este un concurent puternic în segmentul său de piaţă. Acest crossover sportiv oferă de asemenea un raport excelent între calitate şi preţ, având în România un cost de pornire de 21.515 euro, TVA inclusă.
Sursa: Opel Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii